21 Haziran 2017 Çarşamba

Yol yorgunu


insan yorgunken ne kelimelerini yerli yerince kullanabiliyor, ne gezmeye vakit ayırabiliyor ne de film izleyip kitap okuyabiliyor. en basit iş olan konuşma eylemini gerçekleştirmek için bile "yorgunluk" halinden ırak olması gerekiyor.

evet ben geldim, yorgun savaşçı!

bir eğitim öğretim yılını daha geride bırakırken anlamsız zihin yorgunluklarıyla dolu geldim. çok yoruldum zira her gelen yeni nesil gittikçe seviyesizleşip aptallaşıyor. günlük hayatın aptalı değil onlar. ilmin, bilginin aptalları. bunu görmek, derslerde defalarca şahit olmak, saçma sapan sorularına maruz kalmak korkunç bir yorgunluğa sebep oldu bende.

parmak uçlarım yorgun. ellerim yorgun, kollarım yorgun.

gözlerim yorgun. kirpiklerim de.

dudaklarım.

zihnim...

ve kalbim.

yol yorgunuyum. izin verin biraz dinleneyim.

Hiç yorum yok:

Yol yorgunu

insan yorgunken ne kelimelerini yerli yerince kullanabiliyor, ne gezmeye vakit ayırabiliyor ne de film izleyip kitap okuyabiliyor. en bas...