27 Mart 2017 Pazartesi

Merhaba

Herkese merhaba,
Uzuuuun bir aradan sonra yeniden blogumda ve sizlerleyim. burayı boşladığım için vicdan azabı çektiğim onca günden sonra nihayet yeniden klavyenin tuşlarına dokunabildim. doğrusu bütün suç instagramda. orada yapacağım fotoğraf paylaşımı ve kısa yazılar nedeniyle burayı ihmal ettim. özür dilerim. umarım yeniden blogumda aktif olurum.

instagramdan beni takip etmek isterseniz buyrun gelin:

https://www.instagram.com/saliha.fi/

kullanıcı adım saliha.fi


orada paylaştığım birkaç fotoğrafımı buraya da yerleştireyim. belki bu sayede iştahınız artar beni instagramda taibe almak için:) sevgiyle kalın. hoşça kalın...




Hiç yorum yok:

Adem ile Havva

“Merhaba.” dedi kadın. Sesi yorgundu. Sair zamanlara göre daha boğuk ve zoraki çıkmıştı. Odadakiler kafa salladılar. Aralarında tar...