24 Kasım 2014 Pazartesi

3 saniye

Semtimi degistirdigimden bu yana pek de mutlu değilim.bu semtte calismayi seviyorum ama yaşamayi değil. Kendime beni her sabah mutlu edecek bir 3 saniye buldum. Otobüs istasyon duragindan geçtikten sonra denizi gören bir mesafeden geçiyor. Oturuyorsam eğer 3 saniye boyunca ayaktaysam 5 saniyede denizi, üzerindeki yük gemilerini, denizin durgun yada dalgali olduğunu, renginin griye yahut maviye caldigini görebiliyorum. Bu da dünyanın en güzel saniyeleri oluyor.

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

senin minik ama güzel postunu yerim..

hislerini çook iyi anladım.

Kumbaramdaki Kelimeler dedi ki...

Oyyy çok tatlisin sen ya Mia:)))anlaşılmak güzel şey.teşekkürler...

Adem ile Havva

“Merhaba.” dedi kadın. Sesi yorgundu. Sair zamanlara göre daha boğuk ve zoraki çıkmıştı. Odadakiler kafa salladılar. Aralarında tar...