25 Nisan 2014 Cuma

Ruhumu hissettim


Mübarek cuma günü ne benzersiz bir günmüş.
 
Kutlu doğum haftası münasebetiyle okulumuzda Kur'an-ı Kerim'i güzel okuma yarışması düzenlendi. bugün final kısmı vardı yarışmanın. iki bin kişilik okulda finale kalan 19 öğrencinin her biri harikulade sesi, makamı, mahreci ve tecvitleriyle okurken Kur'an'ı adeta ruhumu hissettim. zevk ve huşu içinde dinlerken doymaya çalışan ruhum, kalpler ancak Allah'ı anmakla huzur bulur (Rad suresi) ayetini hatırlattı bana. ve sonra düşündüm; hamdolsun yaptığım iş iki cihana hitap eden bir iş. her ne kadar stres, sıkıntı olsa da meşakkatler yaşansa da bazen kızsam da öğrencilerime hayıflansam da hallerine madalyonun diğer yüzü aydınlık, ferahlık, ümit dolu.

finale çıkan 3 öğrencim vardı. üçünün okuyuşunu da çok beğeniyorum. hangisi kazansın diye sorsanız, seçim yapamam. onlar okurken empati fazlalığı nedeniyle ben de heyecanlandım. sonuçta içlerinden biri kazandı. merdivenlerde görünce onu tebrik ettim, birbirimize sarıldık. 

sarılmanın verdiği güven, huzur, paylaşılan duyguların yayılan enerjisi muhteşemdi. ruhumu hissettim yeniden.

yani bu yazıyı bugün size ruhlar aleminden yazdım:))

 

Hiç yorum yok:

Yol yorgunu

insan yorgunken ne kelimelerini yerli yerince kullanabiliyor, ne gezmeye vakit ayırabiliyor ne de film izleyip kitap okuyabiliyor. en bas...