8 Aralık 2013 Pazar

Nerelerdeydim?


Geldim geldim.
uzun zamandır içimde yoktu bloga yazma isteği.
okudum hep yazılanları lakin ben yazamaz oldum.

İstanbul'a atanıp da öğretmenliğe başlayalı bu yana 83 yaşındaki dedemle kalıyorum.
ev arkadaşım dedem sabahları beni uyandırıyor bu yüzden cep telefonumun alarmını kurmama gerek kalmıyor.
bazı günler dersim geç başlasa da akşamdan hatırlatmazsam aynı saatte uyandırıyor beni dedem. saat: 07.30'da.

aynı resimdeki gibi giyiniyorum işe giderken.
kıyafet serbestisinin getirdiği rahatlık ve yapımdaki rahatlık nedeniyle hiç bir zaman şıkır şıkır giyinen süslü hatunlardan olmadım.
şikayetçi miyim?
hayır:)

okuluma tramvay ile gidiyorum.
bazen öğrencilerime rastlıyorum duraklarda.
sohbet ediyoruz.
onları birazcık daha yakından tanıma fırsatı elde ediyorum.
o bir anlık ilgiye dahi o kadar muhtaçlar ki...
şaşırıyorum.

tam gün süren okuldan sonra hizmetiçi eğitimler için başka bir okula gidiyoruz.
akşam 21.00'de biten eğitimlerden sonra hala dolu dolu olan tramvaya binip şanslıysam bir yer bulup oturarak eve dönüyorum.

bir saat kadar dedemle oturup tv izlerken ıhlamur içip yanında kuruyemiş yiyoruz.
bazen bisküvi.
bazen yalancı tiramisu yapıyorum ona.

tv izlerken dedem sürekli reklamlara takılıyor..
hani şu hiç bitmeyen, dakikalarca süren reklamlar...
tansiyon aletleri, zayıflama kremleri, ağaç fideleri, ev hediyeli bal reklamları...
onlar yüzünden yakında ya bunalıma gireceğim ya da bir hikaye yazacağım.
inşallah ikincisi olur.

kulağı ağır işiten dedem bazen yabancı kanalları izliyor.
mesela İngiliz kanalı açık ya da Arap.
iyi programmış bu diyor.
gülümsüyorum.


işte hayat böyle akıp gidiyor.

4 yorum:

Zeynebi dedi ki...

Allah size hayırlı bir ömür nasib etsin inşallah,tebessümle okudum yazdıklarınızı :) Rabbim bu güzelliği bana da nasib eder inşallah..

e-vren (; dedi ki...

Son derece keyifli yerlerdeymişsin (; Dedeyle kalmak, akşamları ıhlamur eşliğinde sohbet etmek, okula tramvayla gitmek ne keyifli... Yazıyı okurken içim ısındı. Ben de İstanbul'da öğretmen olarak bukunmayı çok isterdim. Öğrencilerinize sevgiler...

elif dedi ki...

Keyifle okudum :) Allah güzel muvaffakiyetler nasip etsin...

Kumbaramdaki Kelimeler dedi ki...

Elif, E-vren ve Zeynebi hepinize teşekkür ederim.
yazdıklarım işimin ve hayatın güzel kısımları. kötü yanlarını yansıtmak istemiyorum. yoksa her şey hep böyle güllük gülistanlık değil.
güzel dilek ve dualarınız için teşekkürler.
selam ile...

Yol yorgunu

insan yorgunken ne kelimelerini yerli yerince kullanabiliyor, ne gezmeye vakit ayırabiliyor ne de film izleyip kitap okuyabiliyor. en bas...