21 Ağustos 2013 Çarşamba

İlham veren fikirler: Gözlük kabı süslemece

Merhabalar,
can sıkıntısından bu sefer neyi boyadım biliyor musunuz?
gözlük kabını.


bu saydam gözlük kabı renklendirilmeye ihtiyacı varmış gibi melül melül bana bakıyordu.


tamaaaam tamaam kabul ediyorum, sadece benim zihinimin ürünü bu halüsinasyonlar.
ancak her şeyi bir renge büründürme sevdam taa okul öncesinde başlamış benim.
4-5 yaşlarındayken evin koridor duvarlarını boyarmışım.
annem gördüğünde epey sinirlenir, kızarmış bana.


aradan yirmi yıl geçti ve ben bu küçük eşyaları boyarken kaçamak fırça darbeleriyle arka balkonumuzun duvarına da sürrealist dokunuşlarda bulundum/bulunuyorum:)

kız kardeşim yaptıklarıma bakıp, bunlar nee?, diyor. annem ise gülüp geçiyor şimdilerde.


ahdettim, yeni çıktığım evin bir duvarını boyayacağım istediğim renkte. bir diğer duvarına da istediğim desenlerde çizimler yapacağım:))



her neyse.
çalışmamızın sonucu işte bu oldu.
diğer çalışmada yaptığımız tüm işlemler aynen tekrarlandı. nasıl yapmışsın diyorsanız buraya tıklayın.

haydi selametle...


Hiç yorum yok:

Herkesin bir kelimesi vardır. Ya seninki?

En çok okunan yazılar

Blog Arşiv

Etiketler

Pages

Buscar