21 Temmuz 2013 Pazar

Yamak Ahmet

Yamak Ahmet, yeniden televizyon ekranında.

ecdadımızın yaşadığı Ramazanları canlandırması, dönem hikayesi olması ve saf, masum, derunî bir aşkı anlatması itibariyle beni kendine çeken bir dizi olmuştu.

masal gibi bir diziydi işte:)) içinde kıssalar, hikayeler, Asr-ı Saadetten anlatılar da vardı.
olaylar geliştikçe osmanlı'dan günümüze tatlı tatlı esintiler aktı, aktı.

Vygotsky haklı, diziyi izledikten sonra yemeklere Yamak Ahmet gibi baharat katar olduk.
sıcak yaz günlerinde, halsiz bir halde hazırladığımız yemekler, Yamak Ahmet'e özentiyle seyirlik bir tabloya dönüştü. mutfağa hevesle giriyor, baharatları sihir yaparcasına serpiştirirken diziye göndermeler yapıyorduk.

izlemeyenler izlesin, güzelleşsin:)

ve son olarak (diziden) bu güzel iftar duası gelsin, Allah oruçlarımızı kabul etsin.

2 yorum:

hayalotobusu meral dedi ki...

televizyonla aram pek iyi olmadığı ve çalıştığım için hiç istikrarlı bir şekilde izleyememiştim maalesef..
geçen gün görünce bir bakayım dedim, bu kadar mı güzel olur bir dizi!!
ilk fırsatta en baştan izlemeliyim :)

Kumbaramdaki Kelimeler dedi ki...

bizim evde de tv yok Meralcim, ben internet üzerinden izlemiştim. mutlaka tavsiye ediyorum.

Yol yorgunu

insan yorgunken ne kelimelerini yerli yerince kullanabiliyor, ne gezmeye vakit ayırabiliyor ne de film izleyip kitap okuyabiliyor. en bas...