31 Temmuz 2013 Çarşamba

İlham veren fikirler: Yastık kılıfı süslemece

İlham veren fikirler bölümümüze hoş geldiniz sevgili izleyenlerim,

malumunuz yaz günleri uzun, sıcak ve rehavet veren cinsten.

Ramazan ayı olması cihetiyle Kur'an, cevşen, risale okumalarına ağırlık vermiş olsak da geriye kalan onca zamanı nasıl dolduracağını düşünüyor insan kara kara.

ben de bir nevi terapi niyeti gören el işlerine merak saldım bu ara.

sevdiklerimi mutlu etmek için onlara bir şeyler hazırlayayım, hem işlerine yarasın, baktıkça beni hatırlasınlar hem de ben üretkenliğimi konuşturayım istedim.

ve ortaya bu sevimli misafirler çıktı.




bazen bu benim her şeye "işe yarar" bir anlam büründürme çabam, beni çıkmaz sokaklara atsa da vazgeçmiyorum ondan.

çünkü biz insanoğlunun ürettiği ve tükettiği her şey bir zaman sonra birer "çöplük" oluyor sadece.

Yaratıcının meydana getirdiği cümle mahlukat gibi geri dönüşümlü değil maalesef yapabildiklerimiz.

bu yüzden kendime bir hobi seçerken bile dikkat ediyorum: fazla yer kaplamasın, insanları meşgul etmesin, faydalı olsun, kullanılabilir bir işleve sahip olsun vs...

neyse...

benim bu takıntılarım uzar gider.

sevgiyle kalın,

güzel işler yapın güzelleşin:))



3 yorum:

resim defterimm dedi ki...

Keçelere bayıldım.. süsleme çok güzel olmuş :)

Kumbaramdaki Kelimeler dedi ki...

eyvallah, sağolasın resim defterimm;)

Kumbaramdaki Kelimeler dedi ki...

eyvallah, sağolasın resim defterimm;)

Adem ile Havva

“Merhaba.” dedi kadın. Sesi yorgundu. Sair zamanlara göre daha boğuk ve zoraki çıkmıştı. Odadakiler kafa salladılar. Aralarında tar...