26 Temmuz 2013 Cuma

İlham veren fikirler: Uyku bandı süslemece

Merhabalar sevgili izleyenlerim,
nice zamandır ufak tefek hobi işlerine el atmış durumdayım.
işte onlardan birisi.

uyku bandı benim için olmazsa olmazlardan biridir.
elimin kolaylıkla ulaşabileceği, yatağımın en yakın bölgesinde yaşam sürmektedir kendisi.
zira ben ışıkta uyuyamayan hassas bir yapıya sahibim.
bu nedenle elimde biri hediye olmak üzere 3 tane uyku bandı var.

birkaç gün evvel uyku bandına gözlerimi diktim ve ona:

"Sana bir şeyler yapalım." dedim.

ardından bu göz fikri dünyaya geldi ve hayat buldu.

bantların rengi farklı, çünkü keçeleri dikmeden evvel fotoğraflamayı unuttum.
o yüzden bir başka uyku bandını model olarak kullandım:))

evet tahmin edeceğiniz üzere kullandığımız malzemelerimiz çok basit:

*beyaz keçe
*siyah keçe
*dantel ya da  nakış ipi
*uyku bandı
*makas
*iğne


göze denk düşecek ilgili yerleri işaretledikten sonra kocaman şaşı gözlerimizi uyku bandının üstüne dikiyoruz.
ve ortaya bu şaşı arkadaş çıkıyor.
fazla göz göze gelmemek lazım, nitekim baktıkça başıma ağrılar girer oldu.
şaşı'rtmasa mıydık acaba:)?

arkadaşlarınıza, sevdiklerinize muzip ve küçük hediyeler hazırlamak istiyorsanız işte sizin için küçük bir fikir.

ilhamınız bol olsun.

hayal edin güzelleşin:)


3 yorum:

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

Aslı Aslı dedi ki...

Ben aydınlıktada iyi uyuduğum için sorun yok ama kardeşim minicik bir ışıkta dahi uyuyamaz. O da uyku bandı kullanıyor bende sizinki gibi şirinleştireyim :) ellerinize sağlık çok şeker olmuş...

Kumbaramdaki Kelimeler dedi ki...

Selda'cım çok teşekkür ediyorum, her zaman bekliyorum. sevgilerrr, selamlar...

Aslı'cım, teşekkür ederim, hünerli ellerin benden daha güzelini ortaya çıkartacaktır. sevgiyle...

Adem ile Havva

“Merhaba.” dedi kadın. Sesi yorgundu. Sair zamanlara göre daha boğuk ve zoraki çıkmıştı. Odadakiler kafa salladılar. Aralarında tar...