15 Temmuz 2013 Pazartesi

Haftanın müziği: Zeki Müren: Dediler zamanla hep azalırmış sevgiler



Türk sanat müziği sevdiğimi söylemiş miydim?
günümüz şarkı sözleri ve dımtıs dımtıs müziklerinden hazzetmeyen birisi olarak Türk Sanat müziği, Türk Halk müziği ve türküler dinlemek bana iyi geliyor. onların dile getirdikleri saf, gerçek ve masum. kullanılan dil zarif ve narin.

ben bu zarafeti seviyorum.

işbu eserin hakikat payesini taşıyan en anlamlı sözüyle noktalayalım:

"Nasıl olsa her şeyin zamanla sonu yok mu? / Ömür dediğin şey küsecek kadar çok mu?"


4 yorum:

Sarkılar dedi ki...

Bende uyandırdığı duygu;
Bende birkaç sene önce birini sevmistim. Şimdilerde ise o kadar siddetli sevemiyorum.
Ama kalbimdeki sevgi hala duruyor.
zeki abim gibi bende
Sevdigim yillar bana yeter :)

Kumbaramdaki Kelimeler dedi ki...

öyleyse ne mutlu size;)

hayalotobusu meral dedi ki...

sanat müziğini tanımlarken bende 'zarafet' kelimesini kullanıyorum, ve en çok zeki müren'e yakışıyor ;)

Kumbaramdaki Kelimeler dedi ki...

hımm.demek yalnız değilmişim, zarafet kelimesini kullanmada:)

Yol yorgunu

insan yorgunken ne kelimelerini yerli yerince kullanabiliyor, ne gezmeye vakit ayırabiliyor ne de film izleyip kitap okuyabiliyor. en bas...