7 Ekim 2012 Pazar

Söyleyeceklerim var



"tamam dost acı söyler de epey geç kalmışsanız eğer bu söyleminizde hiç konuşmayın daha iyi."

evet bugünler de çokça kişi doğru tespitlerde bulunuyor hayatım hakkında.
yadırgadığım ise benim farkına vardığım hatalarımın yüzüme vurulması.
ben zaten o yolda bir, iki, üç, beş merhale kat etmişim, şimdi senin yaptığın ne oluyor?
seksenlerdeki ergun plak misali, bekleme yapma, geç! diyorum.

*

bursa'lı günlerim yeniden başlıyor.
3 yıl sonra pedagojik formasyon almak için bidayet-i osmaniye yollarına düşüyorum.
çok şükür nasip eden Rabbime.
inşallah kpss sürecini de en verimli, en bereketli bir şekilde bitirerek hayalini kurduğum şehirde, hayalini kurduğum okulda öğretmenliğe başlarım.
bu hassas konuda hayır duanızı bir cümlecikle olsa dahi bekliyorum.


*

bir kaç proje üstündeyim.
onları da halledip hayatımı rayına oturtabilirsem eğer her şey daha iyi, daha güzel olacak.
ancak bunun için bolca sabır, çokça gayret ve tükenmeyen bir enerjiyle çalışmak gerek.
bekleyişi her daim "ümitvar" olarak da devam ettirmek cabası.


*


söyleyeceklerim bu kadardı. bitti.
okuduğunuz için teşekkür ederim.


SF

2 yorum:

elif dedi ki...

Formasyona kabul edilmek zaten en zor olan kısım şuan, gerisi çorap söküğü gibi gelir inşaallah.

imza: kabul edilmemiş bahtsız.

:)

KuMbaRaMdaKi KeLiMeLeR dedi ki...

Elifciğim, çok teşekkürler. inşallah öyle olur.

Rabbim sana da başka kapılar açmıştır eminim. buna inanıyorum. asla ümidini yitirme. n'olursa olsun!

duayla...
sevgiyle...

Herkesin bir kelimesi vardır. Ya seninki?

En çok okunan yazılar

Etiketler

Pages

Buscar