28 Temmuz 2012 Cumartesi

Kutu kaplamaca

Yaz rehavetinin iyiden iyiye hissettirdiği bir temmuz gününden merhabalar efendim,
bendeniz bu hararetin esiri olmamak adına ve çokça gezindiğim hobi/dekorasyon blogları sayesinde daha evvelden yapmış olduğum ebruları değerlendirmeye karar verdim.
ebru dersini üniversitedeyken 2 dönem boyunca Hicabi Gülgen hocamdan almıştım.
yapanlar bilir, oldukça rahatlatıcı bir sanattır ebru.
her bir fırça ile atılan boyalar, çeşitli motifler nakşederken suya, ruhunuz alemlerde gezinir, sıhhat bulur doyasıya.
ve çarçabuk ürün alındığı için benim gibi sabırsız tabiatlı ruhlara ziyadesiyle iyi gelir.
neyse efendim...
her kadının duvarlara doğru yükselen ayakkabı kutuları vardır değil mi?
işte bende de birikince birkaç tane, görüntüleri hiç hoşuma gitmedi.
estetik durmuyor zira, göze rahatsızlık veriyor.
annem de, bu kutularını kaplasana, deyince ortaya bu sanat harikaları çıktı. -sanatçı ruhlar pek egoist olur, hoş görün efendim;P-


yapılışı çok basit. ve gerekli malzemeler de pek az: uhu, makas, kaplama kağıdı ve kutu. eğer ebru kağıdı türünden bir kağıt yoksa bile daha farklı malzemeler kullanarak da kaplama yapılabilir. ben mesela ikea katalogunu kullandım bir de. modern ve farklı bir görünüm çıktı ortaya. çok sevdim diğerleri gibi bunu da.



bu da karton çanta, ön, arka ve yan cepheler farklı ebru motiflerinde:



hepsi bir arada çok hoş gözüküyor. doğum günü hediyeleri gibi....



2 yorum:

Berre dedi ki...

Pek bir hos olmuslar :)

Fransali Gelin dedi ki...

çok guzel olmuslar ellerine saglik :)

Herkesin bir kelimesi vardır. Ya seninki?

En çok okunan yazılar

Etiketler

Pages

Buscar