18 Kasım 2011 Cuma

2. kitap 2. baskı



"Hz. Aişe'nin İzinde", benim 2. kitabım.
2010 yılında yayınlanmıştı Yeni Asya Neşriyat tarafından.
Özelde 12-14 yaş çocuklarına genelde ise anne-babaları için hazırlamış olduğum bu kitapta amaç İslam Peygamberi Hz. Muhammed'in (asm) eşi Hz. Aişe'yi tanıtmak, anlatmak ve sevdirmek.
Resimlerle süslediğimiz, bulmacalarla pekiştirdiğimiz hikayede Ayşe adaşı Hz. Aişe'yi tanıma yolculuğuna çıkıyor; yine bir kitap ile...
*
Onca sözden sonra sadede geçecek olursak...
"Hz. Aişe'nin İzinde" bugün 2. baskıya gidiyor.
öğle vakti genel yayın müdürü arayıp haberi verdiğinde mutluluktan uçacak gibi oldum.
zira bugünlerde kendimi ruhen pek iyi hissetmiyordum ki...
bu güzel haber geldi.
her hal ve durumda beni koruyan, gözeten Rabbime hamd olsun.
*
bu arada Cuma'nız mübarek olsun.
selametle kalın.


SF


3 yorum:

Delibu! dedi ki...

Hayırlı olsuun! Çok sevindim Saliha'cım :)

Muhabbetle..

eviminnuru dedi ki...

hayırlı olsun en kısa zamanda okumaya çalışıcam
sevgiler

KuMbaRaMdaKi KeLiMeLeR dedi ki...

teşekkür ederim Ede ve eviminnuru;))

Yol yorgunu

insan yorgunken ne kelimelerini yerli yerince kullanabiliyor, ne gezmeye vakit ayırabiliyor ne de film izleyip kitap okuyabiliyor. en bas...