20 Ağustos 2011 Cumartesi

Bloger N'lerini Seçiyor!


Kurallar!

Yazının başlığı " Blogger N'lerini seçiyor ! "şeklinde olmalı.. Bir bütün halinde ilerlemeliyiz. Her kategori için en fazla 3 kişi yazabilirsiniz..  (Sadece bir kategori için 5 tane yazma hakkınız var. Çoğumuzun blog açmasına sebep olan şey, kendimizi anlatmak.) Ekstradan 1 kategori daha ekleyip, seçiminizi yapabilirsiniz. Kategori açarken tercihinizi mümkünse en zeki, en güzel, en akıllı gibi şeylerden yana kullanmayın. Tamam birbirinizi tanıyor olabilirsiniz. Ama burda genel bi seçimden bahsediyoruz ve birbirimizi sadece yazılarımızdan tanıyoruz. Yazılardan yola çıkarak sonuca varabileceğimiz kategoriler olmalı. (Kişileri rencide edecek, küçümseyecek türden kategorilere kesinlikle yer vermeyin.)  Aynı kişiyi birden fazla kategoriye yazabilirsiniz. Mim yazılarınız kesinlikle okunacaktır. Yazılarınız okunduğuna dair yorum bırakılacaktır. Bir gün içerisinde yazılarınıza yorum gelmezse mail atarak haber verirseniz en doğru sonucu elde etmiş oluruz.


En İyi Tasarıma Sahip Blogger : ancelik

En Güncel Blogger : bozuk anksiyete

En Meraklı Blogger : zamanınyelkenlisi

En Çok Gezen Blogger : berre

En Çok Bilgilendiren Blogger : pekguzelseylertespihtaneleri

En Çok Kendini Anlatan Blogger : mia

En Çok Eğlendiren Blogger: delibu

En Çok Yorum Yapan: reşahat-i kalem



Mim tarzı olan bu olayın sonunda En'leri seçmiş olacağız. Lütfen yazdığınız yazının linkini burada paylaşmayı veya mail atmayı unutmayın. Zira En'ler de sizlerinde oyları olsun istersiniz değil mi? :) En'lere ekleyemediğim blogger'lar üzülmesin lütfen. gerçekten çok zorlandım. ismini görenler ve dahi görmeyenler bu uygulamaya katılabilir. sevgiyle...

8 yorum:

Tespih Taneleri... dedi ki...

Tesekkur ediyorum En'lerin arasinda kendimi gormek cok guzel...Rabb'im verilen bilgilerin istifadesi ile sereflendirsin insallah...
Sevgilerimle...

bozuk anksiyete dedi ki...

adım geçmiş teşekkür ederim ama ben galiba anlamadım :/

Bir İnce Ses dedi ki...

Katıldığın için teşekkür ederim :)

elif aydoğan dedi ki...

en çok yorumu ben mi yazmışım, allah allah... da galiba ben de anlamadım :)

Çavlan dedi ki...

çok teşekkürler :)

sarang dedi ki...

Teşekkür ederim efenim, çok mutlu oldum.. :) hemen düşünmeye başlayayım ve gelsin bakalım.. :)

Mia Wallace dedi ki...

teşekkür ederimm :)

Delibu! dedi ki...

Senin gözünde en çok eğlendiren blogger olmanın sevincini yaşadım Saliha'cım :)

Ben de yazdımmm:

http://deliibu.blogspot.com/2011/08/blogger-nlerini-seciyor.html

Herkesin bir kelimesi vardır. Ya seninki?

En çok okunan yazılar

Blog Arşiv

Etiketler

Pages

Buscar