4 Temmuz 2011 Pazartesi

Şehr-i İstanbul'da bir fasıl...

günde 5,5 saat uykuyla ayakta durmaya çalışan yorgun ama bir o kadar hevesli bir savaşçıyım.
1 aylık bir eğitim programı için geldiğim şehr-i İstanbul'umda Fatih'i fethederek geçiyorum her sabah, akşam.
Hürrem Çavuş Camiinden başlıyorum adımlarımı atmaya.
sonra Akşemseddin Camii, Hırka-i Şerif Camii, Mesih Ali Paşa Camii derken Fatih Camiine selam verip Şehzadebaşı Camiinden geçip Kalenderhane Camiinin orda soluklanıyorum. çünkü hedefe varılmıştır.  
gün içinde düzenlenen 3 seminere tüm zerrelerimle katılmak üzere dikkat kesiliyor arada yenik düşsem de çarçabuk toparlanıyorum.
ve böylece geçip gidiyor günler...
bir düşün içinde gözleri açık yaşamaya çalışıyorum.
İstanbul'u İstanbul yapan semtin Fatih olduğunu anlıyor, dilimde fatihalarla arşınlıyorum sokakları, caddeleri.
belki bir gün, çok yakın da olabilir uzak da, bu şehre yeniden bağışlanacağım anı bekliyorum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bismihi Subhanehu...
Beylerbeyi sahilinde Üryanizade camii var. Ufacık bir cami. Mescid irisi de diyebiliriz. Denizle iç içe. Eğer gitmediyseniz vaktiniz olursa bir gidin. İstanbul'u sadece fatih'in İstanbul yapmadığını göreceksiniz :)
Dualarla... Fiemanillah... derin_gece

Herkesin bir kelimesi vardır. Ya seninki?

En çok okunan yazılar

Etiketler

Pages

Buscar