18 Haziran 2011 Cumartesi

Dünya Güzeli


“Çok güzel olacaksın kızım, çok güzel.”

Annesi önemli bir sır veriyormuş gibi fısıldıyor kızının kulağına. Birkaç kez tekrar ediyor kelimelerin üstüne basarak. Güzellik telkinleriyle büyüttüğü yavrusu albenili, cazibeli bir kız oldukça kendisinin ne kadar mükemmel bir anne olduğunu düşünüyor. Her şey sekiz yaşındaki kızının daha güzel, daha alımlı, daha görkemli olabilmesi için…

“Dün gece yatmadan önce aynaya baktığımda gözümün altında bir çizginin belirdiğini gördüm anne. Çok korktum. Ne zaman oldu anlayamadım!”

Bilgiç bilgiç salladı başını annesi. İnsan vücudunun çok çabuk deforme olduğunu düşünüyordu. İyi ki botoks denilen bir şey vardı. Ya eski zamanlarda yaşasaydı... O zaman bu problemin üstesinden nasıl gelirdi? İşe yaramaz bitki sularıyla oyalanadururken mutsuzluktan ölümün gölgesine sığınmak zorunda kalırlardı her halde.

“Hiç korkma kızım. Şimdi o çizgiden eser kalmayacak.”

“Biliyor musun anne, arkadaşlarım da benim gibi olmak istiyormuş. Okulda bana bütün gün, ne kadar güzel ve havalı olduğumu söylediler. Ben de onlara teşekkür ettim. İçlerinden biri, canımın acıyıp acımadığını sorduğunda, hiç acımıyor, dedim.”

Kıkırdadılar bir suçu paylaşmanın tuhaf büyüsüyle.

“Aferin kızıma. Sana güzel bir haberim var. Önümüzdeki ay California’da bir güzellik yarışması yapılacakmış. Kesinlikle katılmalıyız. Bak gör, bu sefer sen birinci olacaksın.”

Britney, sevinmek ile üzülmek arasında bocaladı bir an. Güzellik yarışması demek daha çok iğne demekti. Ayrıca ağda da yapmak isteyecekti annesi. Hepsi fevç fevç çoğalan bir acının habercisiydi.

“Biz kazanacağız…” diye neşeyle bağırdı. Küçük bedeninin görünümü yetişkin bir genç kız edasındaydı. Ruhu hâlâ bir çocuk olduğunu söylese de arkadaşlarından şanslı ve farklı olduğunu düşünüyor, bu fikrin verdiği hazla gülümsüyordu. Yakında dünya güzeli olacaktı. Var mıydı bundan öte mutluluk?*

-

*Amerika, California’da yaşayan Kerry Campbell, güzellik yarışmalarına soktuğu kızına kendi eliyle botoks iğneleri ve ağda yaptığını itiraf ettiği için büyük tepki çekti. (12.05.2011 / Milliyet)
 

2 yorum:

miwako dedi ki...

böyle insanlarda annelerde var dünyada çocukları maddeci yetiştirip acı çekmesini sağlayan sonra da büyünce etraflarındakilerine acı çektirmesini sağlayan psikopat ruh hastaları var malesef o çocuğa ne kadar zarar verdiği umrunda bile değildir eminim

KuMbaRaMdaKi KeLiMeLeR dedi ki...

maalesef böylesi insanlar var miwako.

Adem ile Havva

“Merhaba.” dedi kadın. Sesi yorgundu. Sair zamanlara göre daha boğuk ve zoraki çıkmıştı. Odadakiler kafa salladılar. Aralarında tar...