10 Mayıs 2011 Salı

kısa kısa


bir gün gerçek kimliğimi terk edemesem de en azından sanal kimliklerimden istifa edip özgür olabilirim.ve şimdi özgürlük çağı başlıyor.

*
ulaşılabilir olmanın ne önemi var ki...asıl amacımız ulaşılamaz olmak. ukalaca ama daha gerçekçi.

*
"kaybedenler kulübünü" izlerken bir diyalog çok hoşuma gitti.

kaan: geçenlerde cumaya gittim.
mete: ne zaman?
kaan: salı. ben genelde salıları giderim daha sakin oluyor.

(hadi be kaan, hayatı tiye alırken dini normları da kendince başkalaştırabiliyor musun? var mı böyle bir hakkın hatta lüksün? yok. en azından espirisini yapabiliyorsun. olsun o da güzel. becerebildiğin sadece bu zaten. bu yüzden çokça güldüm sana.)

*
bir maniniz yoksa annemler size gelecek isimli ayfer tunç imzalı kitabı merakla okuyorum bugünlerde. 1970'li yıllar Türkiyesinin hayatını anlatan hoş bir eser. anlatı okumayı sevenler için şiddetle tavsiye edilir.

*
tez mi? evet...çok şükür iyiye gidiyor. cenderelerden geçse de, iki de bir ayağım taşlara takılıp yere düşsem de...

*
mayıs ayı tüm yoğunluğuyla geçip giderken heyecanla onu izliyorum. Göethe gibi "dur geçme ey an, ne kadar güzelsin" değil de, "güle güle git" diyorum ona.

*
bence kına gecelerinde ve düğünlerde en iyi damat oyunu ve üç ayak oynanır kardeşim. bir de şu hareketli coşturucu yürek hoplatan horonlardan çalacaklar tamam. ne öyle tin tin müzikler...

*
3. Kocaeli kitap fuarı bu cumartesi günü başlıyor. okuyucularımızla hasbihal etmek, tanışmak ve kitap imzalamak üzere ben de 14. Mayıs. 2011'de 16.00-18.00 saatleri arasında Yeni Asya Neşriyatın standında olacağım inşallah.

*

3 yorum:

Delibu! dedi ki...

Kitabın mı var? Anlayamadım :)

KuMbaRaMdaKi KeLiMeLeR dedi ki...

:)evet edacım;) Sahabenin Günlüğü ve Hz. Aişenin İzinde isimli iki kitabım var...

Delibu! dedi ki...

Evet sonradan araştırdım gördüm :) çok güzel, en yakın zamanda okuyacağım inşallah. Sevgiyle..

Herkesin bir kelimesi vardır. Ya seninki?

En çok okunan yazılar

Etiketler

Pages

Buscar