28 Mayıs 2011 Cumartesi

Foto Safari

liseden bir arkadaşımla uzun zamandır Yalova'da bir foto safari hayali kuruyorduk; lakin o kadar nazlı sanatçılarız ki, havanın güneşli olduğu bir gün çıkalım bu gezimize, düşüncesi hakimdi ikimizde de. çok şükür 2 gün evvel güneş cömertçe boy gösterdi ve biz kendimizi sahilde bulduk.
*
foto safarinin en zevkli kısmı bol bol profil fotoğrafının çekilme fırsatıdır. sair zamanlarda çeken hep sen olduğun için, makinen ile herkesi boy boy çekerken sana ait fotoğraf sayısı bir elin parmaklarını bile geçmez. işte benim uyanık arkadaşım da çocukları harikulade çekeyim diye makineye yapıştığım bir anda beni fotoğraflamış. ben çok sevdim bu kareyi... yeniden teşekkürler şeymacım;))



*
bu sanırım bloguma koyduğum ilk fotoğrafım:)) ilkler başkadır;)
*
Mia beni mimlemiş; ancak bu seferki konu gerçekten çok zordu be Mia! düşündüm düşündüm ama aklıma inan hiç bir şey gelmedi... borcum olsun emi...
*
şaka maka mayıs ayı bitiyor, nasıl sevinçliyim. bir de haziran sona erse...ondan sonrası hayatım meçhul bir plansızlıktan ibaret olsa da, istiyorum o günlerin bir an evvel gelmesini..
hep böyle değil midir zaten? yaşadığımız anın sıkıntılarından kurtulmak isterken ömrümüzü kemiririz siyah ve beyaz fareyle beraber. geriye dönüp baktığımızda, yaşlandığımıza hayıflanır dururuz.
*
evet, haftanın şarkısı "durme durme". ispanya yahudilerinin hüzünlü bir ninnisi. ladino dilinde. içinize işleyeceğinize eminim. iyi dinlemeler...

1 yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

çok güzel olmuş foto :)

Herkesin bir kelimesi vardır. Ya seninki?

En çok okunan yazılar

Etiketler

Pages

Buscar