24 Mayıs 2011 Salı

Allahım ben ömrümde böyle atraksiyon dolu Mayıs görmedim


dürüst olmak, bazen yalan söylemeyi gerektirirse, bu ne yaman çelişkidir Ya Rabbi?
*
birisinin seni gördüğünde yüzünde açan tebessümleri izlemenin eşsiz hazzını 21.yüzyılın hangi hedonist eğlence araçları ve zihniyeti verebilir?
*
ağzımın iyi laf yapıyor olması için ne tür egzesizler tavsiye edersiniz?
*
bazı şeyleri hiç yaşanmamış kabul etmek ve o anlara dair hiçbir şey konuşmamak. bugünlerde ne çok yapıyorum bunu.
*
başarısız olduğumu, savunmaya girmeme gerek olmadığını söyleyen tez danışmanıma küstah ama bir o kadar masum bir gülüşle, eğer başarısız olacaksak, geçmemiz gereken yollardan geçer, hakkımızla başarısız oluruz demek. bu sözüm üzerine, +5 puanı kazandın diyen danışman hocama siz olsaydınız daha ne söyler, nasıl davranırdınız?
*
yolculuk seyrindeyken dahi "uzun bir yolculuğa çıkma" arzusuyla yanıp tutuşmak. ne iflah olmaz biriyim ben! haydi ismet özel ile beraber söyleyelim o dizeyi:
"uzun yola çıkmaya hüküm giydim/beyazların yöresinde nasibim kalmadı/
*
bu sıralar ne okuyorum?
-kılavuz: bilge karasu
-hep aynı hikaye: ömer faruk dönmez
-cahit zarifoğlu: yaşamak
-cahit zarifoğlu: şiirler
-asa-yı musa: said nursi
*
bu sıralar 65723633. kez ne dinliyorum?


2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ahh şarkılar çok güzelll

elif aydoğan dedi ki...

ağzın iyi laf yapması tabiat meselesi, egzersizle olabilecek bir şey değil diye düşünüyorum ama bence önemli olan ağzın çokluk bazında değil kalite bazında iyi laf yapması ki danışman hocana söylediğin söz bu konuda iyi olduğunu gösteriyor :)

Yol yorgunu

insan yorgunken ne kelimelerini yerli yerince kullanabiliyor, ne gezmeye vakit ayırabiliyor ne de film izleyip kitap okuyabiliyor. en bas...