6 Mart 2011 Pazar

Sisli Bir Pazar Günü

sisli bir pazar günü...
havada kurum kokusu. sulu kar atıştırıyor inceden inceye. kış şimdi mi geldin? aç beyaz duvağını, yüzüme bak. söyle neden bu kadar soğuk ellerin?

sisli bir pazar günü...
sabahın erken saatlerinde kalktım oturdum tez yazdım. hocanın, bitiremezsin bu tezi, sesi kulaklarımdayken...inadına tuşlara bastım. yazdım da yazdım.
sisli bir pazar günü...
hatıralara sığınılamayacak kadar soğuk. geleceğe umutla bakacak kadar sıcak. içim kıpır kıpır. nedenini bilmiyorum.
sisli bir pazar günü...
öğle saatlerinde arıyor kardeşim. tüyap kitap fuarından bir selam getiriyor bana. Fatma Barbarosoğlu'ndan. kıkırdıyorum neşeyle. seni sordu hemen diyor. mutlu oluyorum.
sisli bir pazar günü...
hayat anbean yaşamaya değermiş, yeni anlıyorum. illa ki güneşin açmasına gerek yok, illaki sıkıntılara gark olmaya lüzum yok. illaki ışığa gerek yok. karanlıkta da sen ışık olmayı becereceksin!
sisli bir pazar günü..

Hiç yorum yok:

Yol yorgunu

insan yorgunken ne kelimelerini yerli yerince kullanabiliyor, ne gezmeye vakit ayırabiliyor ne de film izleyip kitap okuyabiliyor. en bas...