26 Mart 2011 Cumartesi

Ne Var Ne yok?

*tez yazmaktan boynum ağrıyor, bilgisayara mıhlanmış gibiyim günlerdir. teorik kısmı bu ay sonuna kadar bitirmem gerekiyor.
*bahar, bi' selam verip gülümsüyor, bi' sırra kadem basıp kayboluyor. bendenizin ruh hali de bu durumdan nasibini alıyor.
*günlerdir hüzün yüklü bir bulutun altında geziyor gibiyim.
*tuhaf olan bu melankolik hallerimi ne zaman takınsam dram türünün en güzel örneklerini izleyip bol bol gözyaşı akıtıyorum. (hafiften mazoşist eğilimler mi acep, yahut manik depresif haller mi? hangisi?)
*"Once in a summer" imdadıma yetişen bir film oldu. ısrarla yeniden söylüyorum: bu uzakdoğu insanı dramı çok iyi anlatyor, anlatmak ne kelime yaşıyor, üstüne üstelik yaşatıyor! filmin afişleri çok hoşuma gitti, buraya almadan geçemedim.




*çok ama çok uzaklara gidesim var bugünlerde... küçük bir sırt çantasına bir şiir bir de hikaye kitabı atıp, fotoğraf makinemi de alıp sanal aleminin ulaşamadığı yerlere gitmek istiyorum.
*yeni yerler göresim var...hem de çok...
*biri bana bi' iyilik bi' güzellik  yapsa da yüzümü güldürse...(dilime takılan duam şimdilerde bu)
*şu bloguma adam gibi giremiyorum, dns ayarlarını yaptığım halde... nedenini anlamış değilim.
*haftanın müziği "dem ferde"den.

2 yorum:

Hayal Meyal dedi ki...

ahh ahhh tez dedin beni bitirdin :(/

kader ortağım benim, sarılalım sıkı sıkı :)

KuMbaRaMdaKi KeLiMeLeR dedi ki...

bitmeyelim büşra, bitersek yanarız, mahvoluruz:)
dualarda buluşalım!Rabbim muvaffak etsn tez zamnda...

Adem ile Havva

“Merhaba.” dedi kadın. Sesi yorgundu. Sair zamanlara göre daha boğuk ve zoraki çıkmıştı. Odadakiler kafa salladılar. Aralarında tar...