31 Mart 2011 Perşembe

Ismarlama rüya işe yarar mı dersiniz?!


bu sıralar pek çok arkadaşım rüyasında beni gördüğünü söyleyerek telefon açıyor.
bir ara kendimden daha sonra da arkadaşlardan şüphelendim. yahu evliya, derviş makamına mı çıktılar nedir?
evet, son bir aydır sancılı bir sürecin içindeyim.
tez, beni benden alıyor.
bunun yanı sıra bazı kişisel problemler de cabası.
uzun lafın kısası dün arnavutluktan arkadaşım aradı ve bombayı patlattı.
"seni rüyamda gördüm, bir sunum hazırlıyor ve akademik bir ortamda takdim ediyordun. konusunu ise bana bir türlü göstermedin"
hayırdır inş. dedim. sonra ekledim. birkaç gündür risale-i nur gençlik şöleni için makale hazırlamaya çalışıyorum, şimdi ise şu 2 gündür yoğun bir şekilde onunla uğraşıyorum. herhalde rüyanın tabiri bu olmalı:))
*
şu mübarek arkadaşları başka mühim meseleler içinde rüyaya yatırmalı. kim bilir neler görecekler?! ısmarlama rüya işe yarar mı dersiniz?!

Hiç yorum yok:

Yol yorgunu

insan yorgunken ne kelimelerini yerli yerince kullanabiliyor, ne gezmeye vakit ayırabiliyor ne de film izleyip kitap okuyabiliyor. en bas...