2 Şubat 2011 Çarşamba

Saliha Sultan'ın Gözünden İstanbul

3 ayı aşkın lakin 3 yıla tekabül eden bir zaman diliminde rüyalar kenti Dersaadetteydim.Benim için inanılmaz tecrübeler, maceralar, gizemler vardı bu kısacık anlarda. Elimden geldiğince fotoğraflamaya çalıştım. Üç ayı 30 fotoğrafa sığdırmak istedim; ancak anlatılmak istenen Dünyanın Başkenti İstanbul olunca, objektifim ve ben yetersiz kaldık tabi ki...
İşte Saliha Sultan'ın gözünden İstanbul.... Bakırköy, Yeşilköy, Taksim, Şirinevler, Balat, Tarlabaşı, Süleymaniye, Eminönü, Eyüp, Ortaköy, Bayezid, Haliç ve Üsküdar'a dair fotoğraflar...




































4 yorum:

Kendimce dedi ki...

bayıldım resimlere gerçekten süper

Berre dedi ki...

Her an aglamaya baslayabilirim.

KuMbaRaMdaKi KeLiMeLeR dedi ki...

@kendimce, teşekkür ederim...
@berre, bir teselli busesi versem, martılarla yollasam, kabul eder msin?

rumma dedi ki...

Canım nette bloğunu görünce çok şaşırdım..

Ben komşunuz Işıl ve Ayşe arafatoğlunun halasının kızlarıyım hilal ablanın ablası..Sen küçüktün son gördüğümde belki hatırlamazsın beni..

Kitabını mutlaka alıp okumak isterim..

Bu arada yanlışlıkla arkadaşın Edanın bloğuna yorum yapmışım..:(

sevgiler

Yol yorgunu

insan yorgunken ne kelimelerini yerli yerince kullanabiliyor, ne gezmeye vakit ayırabiliyor ne de film izleyip kitap okuyabiliyor. en bas...