17 Şubat 2011 Perşembe

Öğrendiklerim

*
geçen gece bir arkadaşımla derin bir sohbete daldığımızda (bu konuşmayı gazete yazısı için daha sonra aktaracağım inşallah) ondan olaylara yeni, objektif bakış açıları öğrendim. yakın zamanda başımdan geçen bir olayı anlattığımda o kadar  farklı bir açıdan yorumladı ki, olayla ilgili şu ana kadar yaptıklarımın aslında ne kadar yanlış olduğunu fark ettim.
işin kötü yanı, her şey için çok geçti...!
aradan geçen onca zamandan sonra ne bir adım atmaya cesaretim var ne de zamanı geri getirmeye...
ne anlatmaya fırsatım var ne de dinlemeye...
hasılı kelam, bundan sonra insanları kolay kolay silmemeye özen gösterme gayretinde olacağım, diyerek avutuyorum kendimi.


*
neyse...
Utada Hikaru'nun bu şarkısını çok seviyorum. hele şarkının girişi, I'm prisoner of love, kısmı beni benden alıyor. blogumda da paylaşmadan olmazdı...






Hiç yorum yok:

Herkesin bir kelimesi vardır. Ya seninki?

En çok okunan yazılar

Blog Arşiv

Etiketler

Pages

Buscar