13 Kasım 2010 Cumartesi

Farkına Vardıklarım...

bugünlerde bazı şeylerin farkına vardığımı fark ediyorum...
biliyorum pek bir felsefik oldu; ama öyle....
*

mesela,
üniversiteye başlarken kendime sarı-yeşil-kırmızı-mavi çizgili bir çorap almıştım...
renklerine bakıp mutlu olmuş, her zamnki gibi hayaller alemine dalmıştım.
geçen gün çorapçıda elim bir anda yine betimleyiverdiğim bu çoraba gitti...
düşünmeden edemedim; acaba hayata yeniden başlamak gibi bir arzu mu peydahlanıyordu içimde bir yerlerde?
*
mesela,
bloguma herşeyi yazmadığımı, daha doğrusu yazamadığımı gördüm..
bu blogu 2 yıl önce açtığımda aklıma geleni paylaşabiliyordum.
lakin hayatın masum olmadığını öğrendiğinizde mecburen kapatıyorsunuz gönül, düşünce ve zihin kapılarınızı.
*
mesela,
sıradanmış gibi görünen hayatların bile "pekçok" farklılığı vardır.
tıpkı tahir sami bey'in özel hayatı gibi....
bir kitaba konuk olmak böyle bir şey olmalı diye düşündüm bu hikayeyi okuduktan sonra.
*
mesela,
zamanında çok iyi dostluklar kurduğum arkadaşlarımla bir süre sonra yollarımız ayrıldı..
kimisiyle kırgın ayrılıklar yaşadık, kimisiyle sessizce, adını bile koymadan vedalaştık...
*
mesela,
her çarşamba mektuplar yolladım hiç tanımadığım, yüzünü görmediğim, sesini duymadığım insanlara...
aralarına öyle mesajlar serpiştirdim ki,
asıl alıcıların farkına bile varmadığını fark ettim...
*
meselalar uzarken git gide...
ve ben anlatamazken her şeyi...
en iyisi susmak dedim kendime.
kelimelerden inşa ettiğim bir köprüde,
ben yine yalnız kalmayı seçtim.
*

1 yorum:

Nisa dedi ki...

Yalnız değilsiniz inanın...

Herkesin bir kelimesi vardır. Ya seninki?

En çok okunan yazılar

Etiketler

Pages

Buscar