5 Ekim 2010 Salı

Madde Madde Bir Hayatın Anatomisi


aceleyle biriktirilmeye başlanan gazete yazıları. hangi konuyu yazsam diye daha çok efor sarf etmek, daha hızlı düşünmeye gayret etmek...
*
bavul toplama fiilinin ilk telaşeleri. yavaş yavaş oluşturulmaya başlanan liste. kalacaklar, götürülecekler, terk edilecekler...
*
hayatıma yeni bir sayfa açarken, hayatımdan çıkardıklarıma seslenmek: rahatsız etme gardaşım...
*
doğduğum şehre dönüş... bu şekilde olmamalıydı; hiçbir heyecanı yok şimdi.
*
okunması gereken kitaplara, bitirilmesi gereken film ve dizilere ağırlık vermek...
*
haftada bir güne, ne çok şey sığdırabilirim düşüncesiyle planlar yapmak. a, b, c, d planları oluşturmak ha bire...
*
eskisi gibi "her şeyi dile getirmekten" uzak durmak...
*
popüler kültürün malzemelerinden, bağnazlığından ve kendini tekrarlayan sürecinden nefret etmek.
*
ilim için yollara düşmek... meleklerin kanatları altında gölgelenmek arzusuyla...
*
kitap kahramanlarıyla daha sık konuşur olmak...
*
daha çok hayal kurmak, daha çok ziyarete gitmek düşler ülkesine.
*
sosyal paylaşım sitelerini pragmatik doğrultuda kullanmak.
*
çokça şiir ezberlemek.
*

5 yorum:

Hayal Meyal dedi ki...

vuu bi sürü şey, bunların hepsi yapılmak zorunda mı ki?

agunes/anlifu dedi ki...

bence bu, madde madde birçok hayatın anatomisi..çünkü okurken 'aa, bu benim lan!' dedim. hem de dışımdan. :)

KuMbaRaMdaKi KeLiMeLeR dedi ki...

evet büşracığım,sıkılmadan yapıyorum. o yüzden problem yok;)

agunes, ben de bana has bi durum zannediyordum. meğer yalnız değilmişim. ne güzel!

ozzeinep dedi ki...

şiir ezberlemek dışında işte hayat diyebileceğim bir yazı,
şiir okumayı bile sevmezken ezberlemek hiç düşünmediğim bişey, bunun bi formulü var mıdır

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun.. Benden de selam söyle yaşamayı en çok istediğim şehre.. Yeni başlangıç ne güzel.. (ben sarang)
En yakın zamanda görüşmek üzere..

Adem ile Havva

“Merhaba.” dedi kadın. Sesi yorgundu. Sair zamanlara göre daha boğuk ve zoraki çıkmıştı. Odadakiler kafa salladılar. Aralarında tar...