24 Eylül 2010 Cuma

Keyifli Dakikalar: 3 İdiots


Hindistan'ın en iyi mühendislik fakültesinde okuyan 3 gencin öyküsünü anlatıyor bu film.
izlerken çok keyif aldım; tüm sıkıntımı giderdi.
2,5 saatin nasıl geçtiğini anlamadım bile...


kısaca konusundan bahsedelim.
Rancho, çok zeki ve başarılı bir öğrencidir. Öğrencileri adeta bir at yarışı haline getiren sistemi sürekli eleştirmekte, hocalara da bildiğini söylemekten çekinmemektedir.
O, arkadaşları Farhan ve Raju ile gayet iyi anlaşmakta, neşeli ve hüzünlü günler geçirmektedir.
derken 4 yıl su gibi geçer ve mezun olurlar...Rancho mezuniyet töreni sona erdikten sonra ortadan kaybolur ve yıllarca kendisinden haber alınamaz.
devamını tabi ki anlatmıyorum...


yalnız filmi izledikten sonra anladım ki, dünyanın neresinde eğitim görürseniz görün sürekli birileriyle rekabet etmeniz, başarı peşinde koşmanız, ve herkesi ezerek en iyisi olmanız isteniyor.
filmde Rancho sık sık bu durumu eleştiriyor, böylece biz öğrencilerin derdi de dile getirilmiş oluyor...



bu video filmin en eğlenceli kısmıydı....

2 yorum:

Hayalin Derinlikleri dedi ki...

Video çok eğlenceli, anlatıklarında ilgi çekici...
Bana da seyretmek düşsün o zaman :)

Adsız dedi ki...

İzlediğim en güzel Hint filmlerinden biriydi.Burada mevzu edilmesi çok hoşuma gitti.Teşekkürler...

Yol yorgunu

insan yorgunken ne kelimelerini yerli yerince kullanabiliyor, ne gezmeye vakit ayırabiliyor ne de film izleyip kitap okuyabiliyor. en bas...