24 Ağustos 2010 Salı

Kismat Konnection

Güney Kore ve Japonyadan sonra sonunda Bollywood'a da el atan ben, henüz bu dünyayı tam keşfedemesem de oldukça keyif alıyorum.Henüz üç tane film izledik kardeşimle. Müzikleri ve konusuyla ve tabi ki kültürel ve coğrafi özellikleriyle kendine çekmeye başarıyor Hintliler...


Yalnız filmler çok uzun sürüyor; genelde 2 saat oluyor, bazısı bu süreyi de aşıyor. Yine de izlettirmeyi başarıyor. Kısaca filmimizin konusuna gelirsek... Esas çocuğumuz Raj, okulda popülaritesini yaşayan biri olmasına rağmen, gerçek hayatta bu ayrıcalığını yitirmiştir. Mesleği olan mimarlığı yapabilmek için gerekli yerlerden randevu almalarına rağmen hep olumsuzluklar karşısına çıkar; mesela randevu aldıkları bir işadamı ölür. Adeta Raj'in bir kısmete(şansa) ihtiyacı vardır. Veee bir gün karşısına Priya çıkar... Nefretle başlayan karşılaşmaları, Raj'ın bir şeyi farketmesiyle aşka döner: Priya onun kısmetidir. Ancak ortada birkaç pürüz vardır... Merak edenler ve tabi ki romantik komedi sevenler filmi izlemeli... 



6 yorum:

Lee dedi ki...

Aha, çok güzel filmdir bu :)
Ben birine tavsiye etmiştim formsprind'de, o sen miydin yoksa? :)
Priya/Raj favorilerimdir.
Bunun üzerine şimdi Dostana izlemelisin.
O da harikadır, hatta daha güzeldir =)

KuMbaRaMdaKi KeLiMeLeR dedi ki...

hehe..yakalandım sanırım(:
evet o bendim...(:
çok keyif aldık kardeşimle, teşekkür ederim Lee. bunlar bitsin bir liste daha alacağım senden(:

Lee dedi ki...

Tamamdır.
Her zaman beklerim :)
O zaman senin için şimdi Dostana zamanı diyelim ^^

KuMbaRaMdaKi KeLiMeLeR dedi ki...

teşekkürler:)

hayalci dedi ki...

Güzel film ;)

GulsahElpe dedi ki...

Dostana'yı buradaki yorum ve sinemalar.com'u baz alıp izledim. hiç de beğenmedim. komedi unsurunu göremedim malesef.özellikle sonu tam bir hayal kırıklığı.aman sakın ha..

Başı Yerde

Duydukları mutlu etmişti onu. Ama bozulmaktan kendini alamadı. Neden ona söylemiyorlar da bir başkasına anlatıyorlardı. Şu öğrencileri ...