29 Ağustos 2010 Pazar

Bir Bollywood Filmi Daha: Fanaa


Birbirini çok seven, yıllara rağmen sevgisinden bir nebzecik aşk kaybetmeyen bir kadın ve erkeği düşünün. Öyle bir an geliyor ki, birbirlerine doğrulttukları silah, hayatlarını mahvediyor...

Fanaa, iyi bir kurguya sahip romantik bir film... İki buçuk saati aşmasına rağmen ilgiyle, acıyla, imrenerek ve hüzünlenerek izledim.

Film anlatmayı beceremiyorum; sair zamanlarda yazı konusunda kendime güvenmeme rağmen. Fakat film ve dizileri anlatırken çok zorlanıyorum. Onun yerine en iyisi hazır youtube da açılmışken filmin en çok hoşuma giden şarkı ve klibini koyayım. Biraz göz atanlar, meraklanırsa ilgilenir zaten...




ve diğer klip.... Bu arada ıslık ile çalınan kısma bittim ben. gerçekten çok hoş, insanı etkileyen ve cezbeden müzikleri var Hintlilerin...

Yalnız, bayağı bir süredir Bollywood'a dalmamıza rağmen, kültürlerini tam olarak çözemedik.. Her film ayrı bir muamma. Oysa Japon ve G. Kore yapımlarını izleyenler her iki ülkeyi gezip görmüş gibi yemesinden, içmesine, eğitiminden, ilişkilere kadar bir çok bilgiyi öğrenebiliyor...

Mesela kast sistemi Hindistanın yapısını, yaşantısını birebir etkileyen bir yöntem, hayat biçimi olmasına rağmen filmlerinde hiç ama hiç böyle bir şeye rastlamadık...

Neyse, izlemeye devam...:)



6 yorum:

C3Moi dedi ki...

Ben bu bloga girmek için 1 haftadır uğraşıyorum ve sonunda girebildim..! Oleyyyy.......

KuMbaRaMdaKi KeLiMeLeR dedi ki...

hoş geldin C3moi!:))
ama niçin giriş yapamadığını anlayamadım, sistemden kaynaklanan bir sorun mu var acaba?
neysee, hoş vakitler geçirmeni dilerim;)

meryemmisali dedi ki...

Senin anlatımından sonra izledim saat 03:00'de başladım ve uykum geldiği halde uyuyamadım düşün:) Nedense hint filmleri hoşuma gidiyor,bilmiyorum:)Bu film ayrı bir güzel..

KuMbaRaMdaKi KeLiMeLeR dedi ki...

beğendiğine sevindim Meryem. hakikaten dolu dolu güzel bir kurguya sahipti bu film.

ayşe dedi ki...

Fanaa izlemek istediğim bir film. ama şunu merak ediyorum mutlu sonla mı bitiyor?

GulsahElpe dedi ki...

film değerlendirmen için çok teşekkürler..Aamir Khan'ın filmlerine bayılıyorum ben de. Çok iyi bir oyuncu gerçekten..Daha önce ''3 idiots'' ve ''Stars on Earth'' filmlerini çok beğenmiştim. Bu filmini de hemen izlicem tavsiyenle..Hint filmlerine karşı önyargılıydım ve mesafeliydim açıkçası bu adamın filmlerini izlemeden önce..ama Aamir Khan bu önyargımı çok değiştirdi..

Başı Yerde

Duydukları mutlu etmişti onu. Ama bozulmaktan kendini alamadı. Neden ona söylemiyorlar da bir başkasına anlatıyorlardı. Şu öğrencileri ...